مشروح اخبار


» بروز تنش آبی در استان؛ لزوم مصرف بهینه آب




 سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید تدابیر لازم برای مواجهه با کم آبی و افت فشار آب اندیشیده شود اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی و وقوع خشکسالی در سال جاری منابع تامین آب شرب نیز تحت تاثیر قرار گرفته و تنش آبی در برخی از شهرها و روستاهای استان بوجود آمده است.

اسفندیار برخه افزود: موضوع جداسازی آب شرب از آب فضای سبز و باغات به صورت جدی در دستور کار شرکت آبفا استان قرار دارد و این موضوع با قوت پیگیری خواهد شد. 
برخه با تاکید بر جدیت شرکت آبفا در جمع آوری انشعابات غیرمجاز در شهرها و روستاهای استان گفت: هیچ گونه اهمالی در این زمینه از سوی کارکنان آبفا پذیرفته نیست و باید با تخلفات آبی با قاطعیت برخورد شود.
وی اضافه کرد: اجرای برنامه های فرهنگی با موضوع مصرف بهینه آب در قالب توزیع بروشور، ارسال پیامک، نمایش و ساخت کلیپ های آموزشی نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان در تابستان جاری خواهد بود.
وی از مشترکین خواست تا با مدیریت صحیح مصرف آب شرب، خدمتگزاران خود را در شرکت آب و فاضلاب یاری کنند چرا که بهترین روش کاهش اثرات تنش آبی، مصرف بهینه آب شرب توسط مشترکین است.



تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1400, 12:53



» اخبار مرتبط:

  • برخورد قاطع با دارندگان انشعاب غیرمجاز آب
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش اثرات تنش آبی در شش شهر استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت تسریع در خدمات رسانی به مشترکین با یکپارچه‌سازی شرکت آب و فاضلاب/ بهره‌برداری صحیح از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در راستای خدمات‌رسانی به مشترکین
  • جمع آوری 500فقره انشعاب غیرمجاز در بویراحمد
  • پرداخت حقوق معوق آبداران کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود